آموزشگاهای برتر آموزش زبان چینی در ایران

بهترین سایت آموزش رایگان زبان چینی از الفبا تا مکالمه و به صورت قدم به قدم

آموزشگاهای برتر آموزش زبان چینی در ایران

۱۲۴ بازديد



کشور چین با بیش از 5000 سال قدمت دارای فرهنگی کهن و غنی میباشد که با بیش از 1/28 میلیارد نفر، پر جمعیت ترین کشور دنیا محسوب میشود.زبان چینی علاوه بر چین و تایوان نقش پررنگی در کشورهای اندونزی، تایلند، مالزی، فیلیپین و سنگاپور و … دارد.این جمعیت که دومین قطب بزرگ اقتصادی دنیا محسوب میشود، یکی از مهمترین دلایل آموزش چینی است بنا براین یادگیری زبان چینی از اهمیت بسزایی برخوردار است

کلاس زبان چینی برای هموطنان ما با توجه به بازار واردات و صادرات اقتصادی امری بسیار ضروری و مهم است.از این رو امروزه بسیاری از تاجران و بازرگانان به دنبال یادگیری زبان چینی می باشند.و معمولا بدلیل عدم زمان کافی درپی یادگیری فوق فشرده زبان چینی میباشند تا در کوتاهترین زمان ممکن این دوره ها را تکمیل و به سرانجام برسانند.

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر آموزش زبان چینی برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

موسسه گاما (توصیه شده توسط اساتید)

به محض شنیدن نام زبان چینی بسیاری از آن بعنوان سخت ترین زبان یاد می کنند. این درحالیست که این ایده ای غلط است و شاید به همین دلیل بسیاری به سمت این زبان نمی روند.

** در زبان چینی گرامر زمان ، گرامر جنسیت و … وجود ندارد. 

**این زبان از لحاظ ساختاری، بسیار ساده است

سختی زبان چینی بیشتر به بحث نوشتار و یادگیری حروف خنزه مربوط بوده که برای راحتی کار، آموزش خواندن و مکالمه از خط پینین که مشابه حروف انگلیسی است استفاده میشود و هشتاد درصد یادگیری را ساده تر مینماید.

 کلاس های آموزشی موسسه گاما با بهره گیری از ابزارهای آموزش چند رسانه ای (صوتی،تصویری،..)  امکان یادگیری و آموزش زبان چینی را بسیار ساده تر کرده است. هدف دوره اموزش زبان چینی در موسسه گاما یادگیری زبان در کوتاه مدت خواهد بود به گونه ای که افراد بتوانند در کوتاه مدت ارتباط برقرار کرده  و نیازهای اولیه محیطی خود را رفع نمایند. به عبارتی افرادی که قصد مهاجرت ، تحصیل و ایجاد کسب و کار در چین را دارند در این دوره شرکت میکنند.

 

این دوره به آموزش همزمان هر چهار مهارت اصلی (خواندن – نوشتن – گوش دادن – صحبت کردن ) پرداخته و آموزه های آن محدود به کتاب های آکادمیک نیست.

www.zaban360.ir

آموزش زبان گات (توصیه شده توسط اساتید) 

زبان چینی به این دلیل که اقتصاد چین هر روزه سلطه خود را بر جهان افزایش می بخشد، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. آموزشگاه زبان گات با کادری مجرب و باتجربه و همچنین همکاری با اساتید Native چینی و دارا بودن ۶ شعبه در سطح تهران، قویترین موسسه آموزش زبان چینی در شهر تهران می باشد. دوره های مکالمه و آموزش زبان چینی طبق متد ۳۴۵ در آموزشگاه زبان گات تدریس می شود و در کنار تمام کتب معرفی شده سفارت، آموزشگاه زبان گات از دیگر مواد کمک آموزشی نیز استفاده می کند. کلاسهای ویژه آموزش زبان چینی در سطوح مختلف و به صورت دوره های آکادمیک (فشرده و عادی)، مکالمه و بازرگانی و نیز آمادگی آزمون زبان چینی HSK که تنها آزمون استاندارد زبان چینی ست، در موسسه زبان گات به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود.

همچنین آموزشگاه زبان گات اولین برگزارکننده دوره های آنلاین آموزش زبان چینی در ایران می باشد.

 

www.higlc.ir

 

بنیاد بین المللی مطالعات چینی ifcs

 

هدف از راه اندازی سایت آموزش زبان چینی، دسترسی آسانتر علاقه مندان به زبان چینی و ارتباط با کشور چین می باشد و در این زمینه خدمتگذار مردم می باشد. 

آموزش زبان چینی با بهره گیری ازبهترین و بروز ترین روش های آموزشی در بنیاد بین المللی مطالعات چین

دوره های چینی استاندارد- چینی بازرگانی- چینی گردشگری – چینی آکادمیک- چینی فنی و تکنیکال- مترجمی چینی

توسط مجربترین اساتید و مدرسین چینی و ایرانی

دوره های عادی- نیمه فشرده- فشرده- فوق فشرده-کلاس های عمومی- نیمه خصوصی-  خصوصی

www.chinese.bonyad.org

 

آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با کسب افتخارات فراوان در عرصه آموزش بیش از ۱۲ زبان خارجی  یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان های خارجی محسوب میشود. زبان های خارجی از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، چینی ، ترکی استانبولی ، روسی ، عربی ، نروژی ، سویدی ، هلندی ، دانمارکی و … به شکل گروهی ، نیمه خصوصی و خصوصی برای گروه سنی بزرگسال برگزار می گردد.

 

استفاده از اساتید Native برای زبان های مختلف و همچنین بکارگیری اساتید با تجربه دانشگاهی از دیگر افتخارات آموزشگاه زبان ایران کمبریج محسوب میشود. آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بکارگیری از مشاورین با تجربه این امکان را به مراجعین و زبان آموزان خود میدهد که از درست ترین تصمیم و مشاوره بهره مند شوند .

 

www.ircambridge.com

 

موسسه زبان بین المللی ایرانیان

 

موسسه زبان بین المللی ایرانیان ( ایران آکسفورد ) جزو موسساتی زبانی در ایران می باشد که از سال ۲۰۰۷ همواره دانشجویان به دلیل به روز بودن متد های آموزشی آن و استفاده از متد های آموزشی  دانشگاه آکسفورد می شناسند.

 

این موسسه شامل دپارتمان های زبان انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، روسی ، ترکی استانبولی و… می باشد و دانشجویان عزیز را برای انتخاب درست زبان مورد نظرشان راهنمایی می کند

 

موسسه زبان بین المللی ایرانیان برای کسب اعتماد داشجویان عزیز تنها موسسه زبانی است که دوره های مختلف آزمون های زبان های مختلف را با ضمانت نامه کتبی برگزار می نماید و در صورت عدم موفقیت دانشجویان ، مبلغ پرداختی انها را باز می گرداند.

 

www.iranianlc.com

 

جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

آموزش يكي از مؤثرترين عوامل در تغيير رفتار و روز آمد كردن مهارت، توسعه تخصص بينش و نگرش سرمايه‌هاي انساني است. در بسياري از كشورهاي پيشرفته ميزان مهارت و دانش به روز شهروندان آن، نقطه قوت آنها محسوب مي‍شود. از اين رو هزينه‌هاي مصروفه در حوزه آموزش همواره به عنوان يك سرمايه گذاري مفيد و مؤثر تلقي مي‍گردد. علاوه بر آموزش‍هاي عالي مقطع‌‍دار كه از طريق دانشگاه‍ها و مراكز رسمي دولتي و يا غيردولتي ارائه مي‍گردد، آموزش‍هاي كوتاه‍ مدت بدو خدمت و يا حين خدمت كه منجر به كسب دانش، مهارت و افزايش كارايي در افراد مي‍شود، نقش بسزايي در توسعه كمي وكيفي توليد و موفقيت سازماني و تشكيلاتي خواهد داشت. لذا شناسايي جوامع هدف، تعريف دوره‌هاي آموزشي كاربردي و اشتغال‌محور، تدوين برنامه‌ها و دوره‌‍هاي آموزشي مطلوب، استفاده از اساتيد متخصص و مجرب مي‍تواند از نقطه‍ نظر كارايي واشتغال‍زايي، دوره‌هاي آموزشي كوتاه‌‍ مدت را از بسياري دوره‌‍هاي بلندمدت سودمندتر نمايد. جهاد‍ دانشگاهي از همان سال‍هاي اوليه فعاليت، با تشكيل معاونت آموزشي و برگزاري مستمر دوره‌‍هاي آموزشي كوتاه‌‍مدت تخصصي در سطح كشور، توانسته است نه تنها توجه عامه مردم بلكه استقبال اقشار دانش آموخته را نيز به اين دوره‌‍‌ها معطوف دارد.

 

www.jdisf.ir

 

ایستگاه آموزش 

نیازمندیهای ایستگاه آموزش به عنوان رسانه تخصصی نیازمندیهای آموزشی و با هدف رفع خلا موجود در زمینه وجود یک رسانه انحصاری برای تبلیغات موسسات آموزشی راه اندازی گردید. وجود ۱۵سال سابقه آموزشی موسسین و کارشناسان وهمچنین ارتباط مستمر با برندها و موسسات آموزشی مطرح کشور و همچنین ارتباط با  قشر وسیعی از متقاضیان استفاده از خدمات موسسات آموزشی اعم از دانشجویان-دانش اموزان و دیگر اقشار در کنار آمار بالای بازدید کنندگان سایت موسسه ایستگاه آموزش از سراسر کشور که مرهون سوابق درخشان آموزشی  موسسین این سایت و حسن اعتماد  موسسات بزرگ آموزشی سراسر کشور  و همچنین  دانش اموزان و دانشجویان به این مجموعه  می باشد سایت ایستگاه آموزش رابه یک سایت پر بازدید و قابل اطمینان مبدل ساخته است امید است این مجموعه بتواند پاسخگوی اعتماد وحسن ظن همه شما عزیزان در سراسر کشور عزیزمان باشد

 

www.istgahamoozesh.com

 

زبان آموزان پیشرو

موسسه آموزشی زبان آموزان پیشرو با بیش از ۱۸ سال تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان چینی و سایر زبان ها در منزل ،محل کار و نیز موسسه آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان چینی می باشد.تخصصی ترین مرکز آموزش زبان چینی و سایر زبان ها بصورت خصوصی عادی و فشرده.مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه بصورت اقساط.مکالمه تضمینی با جدیدترین متد های آموزشی.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان چینی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند،آموزش خصوصی زبان چینی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان پیشرو می باشد.در کلاس های عمومی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد،فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان چینی می باشد.همچنین موسسه پیشرو مدرسین خود را به منزل و محل کار شما اعزام می کند  و شما می توانید در منزل یا محل کارتان در کمال آرامش و بدون نیاز به رفت و آمد آموزش زبان چینی را فراگیرید.موسسه زبان آموزان پیشرو بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان چینی با جدیدترین متدهای آموزشی زبان در دنیا می باشد.

 

www.toplanguage.ir

 

مجازی پارس

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس (شرکت پارس پندار نهاد ، ثبت ۳۸۳۹۰ ) در ۸۸/۰۷/۲۰ در شهر اصفهان به همت اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، اساتید و مهندسین فناوری اطلاعات ثبت شد و شروع به فعالیت نمود. ایده اولیه ایجاد این مرکز طبق مطالعات صورت گرفته در پروژه های فنی کارشناسی ارشد و دکتری موجود در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان به همت آقای مهندس شکری ساز انجام شد و سیستم های متنوعی همچون سامانه های ورد پرس فارسی، مودل فارسی، برنامه نویسی های اختصاصی و CMS های متنوع، آزمون ساز ، وب سرویس و وب کنفرانس در جهت توسعه این وب سایت به کمک آقای صادقی در وب سایت مرکز پیاده سازی و اجرا شد. پس از تکمیل این مراحل، مرکز پارس ، جهت شروع فعالیت آموزشی خود، موفق به:

 

اخذ گواهی ثبت در وب سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۰۳۹۲۱۱۰۱۲۵ مورخ ۹۲/۰۸/۱۵

تایید صلاحیت آموزشی از سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه های آموزش دوره های تدوین استاندارد، سیستم های مدیریتی، تکنیک های کیفیت و فنی مهندسی در رشته های برق و الکترونیک، ساختمان، مصالح و فرآورده های ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده های کشاورزی، پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، مهندسی پزشکی و مخابرات درسطح ملی به شماره ۸۴۱۷۲ مورخ ۹۳/۱۱/۰۴

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت

اخذ مجوز فعالیت از سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان در زمینه امور مالی و بازرگانی (الکترونیک)

پس از شروع فعالیت و استقبال فارسی زبانان از دوره های پارس و آموزش های این مرکز محدود به ایران نشد و ایرانیان و غیر ایرانیان در سراسر جهان نیز از این آموزش ها بهره مند شدند به طوری که هم اکنون دانش پذیرانی از کشور های عراق، افغانستان، تاجیکستان، امارات متحده عربی و سایر کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی و آمریکا، ژاپن و مالزی از آموزش های مرکز استفاده می کنند.

 

مهمترین هدف پارس، تلاش در جهت توسعه آموزش های الکترونیکی برای پیشرفت و ارتقای روز افزون ، از کوچکترین روستا ها تا بزرگترین شهر ها برای عموم فارسی زبانان است .

 

www.elearnpars.org

 

فرشوکر

جاوید زرگر در سال ۱۳۷۲ خورشیدی دوستدار فراگیری زبان انگلیسی شد.در آن زمان، با چند نَسَک (=کتاب) بدون آوا یا تنها با نوار کاست به کار کارش را اغاز کرد. پس از چند سال، با آزمودن روشهای گوناگون یادگیری و خواندن نَسَک های رشته زبان، کم کم شور یادگیری زبان های دیگر نیز در او به وجود آمد! این شور و هیجان او به آموزش زبان در دانشگاه، دانشجویی در کشورهای بیگانه (=خارجی) و زندگی و کار در کشورهای پیشرفته باختری (=غربی) کشاند.

اکنون هم به پاژنام(=عنوان) “استاد و پژوهشگر زبان های ایرانی و بیگانه” به گونه دانشپایه (=کلاس)های ویژه (=خصوصی) و همگانی در دانشگاه مازندران سرگرم آموزش و پژوهش می باشد.

 

www.frashokara.ir

 

علوم ایران

مرکز آکادمی علوم ایران دارنده مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران می باشد. این مرکز با مطالعات و برنامه ریزی های جامع آموزشی و با سال ها سابقه تا کنون گام های بلند و جامعی در جهت ارائه آموزش صحیح و موثردر زبانهای انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی،ترکی، عربی و … برداشته است.

در همین راستا با ایجاد دوره های آموزشی استاندارد و بهره گیری از تکنولوژی جدید آموزش زبان و استادان مجرب، با بالاترین آمار نمرات در آزمونهای مختلف همواره با آغوشی باز پذیرای زبان آموزان عزیز می باشد همچنین آکادمی علوم ایران با برگزاری کلاس های مکالمه مناسب و استاندارد، نگرانی زبان آموزان از تجربه های ناموفق گذشته را به تجربه ای شیرین تبدیل می نماید.

 

آکادمی علوم ایران مفتخر است تا با برگزاری دوره های عمومی و تخصصی کلیه زبان ها به صورت گروهی و خصوصی برای علاقمندان، انجام قرارداد با شرکت ها و موسسات مختلف و مدارس کلیه خدمات آموزشی را به این مراکز ارائه دهد و اعتماد شما عزیزان به این مجموعه را مایه افتخار خود می دانیم.

 

www.iranscienceacademy.com

13 تا از بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید و آیفون)

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

اپلیکیشن زبان

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

اصولا یادگیری بعضی از زبان های خارجی برای ما فارسی زبانان سخت تر از کسانی است که زبان مادری متفاوتی دارند. بطور واضح، یادگیری زبان آلمانی برای انگلیسی زبانان بسیار راحت تر از ماست. چرا؟ چون بسیاری از ساختارهای گرامری و لغات مشابهی با آلمانی دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.